اخبار باغشهر بم

علی وزیری آقای گل لیگ ۱ / رکورد استثنایی مهاجم بمی: ۵ گل در یک بازی + فیلم

علی وزیری‌پناه مهاجم بمی تیم فوتبال آرمان‌گهر سیرجان با زدن هر ۵ گل تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز، به صدر جدول گلزنان لیگ‌ آزادگان ایران رسید.

فیلم: تیم آرمان گهر سیرجان در هفته سی‌وسوم لیگ دسته یک کشور با نتیجه ۵ بر یک ماشین‌سازی تبریز را شکست داد. هر ۵ گل آرمان‌گهر را علی وزیری پناه مهاجم بمی تیم سیرجان به ثمر رساند تا در فاصله یک بازی مانده به پایان فصل، آقای گل لیگ آزادگان شود.

تیم آرمان گهر سیرجان در فصل جاری لیگ دسته یک کشور (جام آزادگان) عملکرد خوبی از خود به‌‌نمایش گذاشت. آن‌ها گرچه از صعود به لیگ برتر بازماندند اما پس از ملوان و مس کرمان، در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.
روز پنج‌شنبه ۱۲ خردادماه و از هفته سی‌وسوم لیگ آزادگان، تیم آرمان گهر در سیرجان میزبان ماشین‌سازی تبریز بود که نهایتا با نتیجه ۵ بر ۱ پیروز شد. هر ۵ گل تیم سیرجانی را علی وزیری پناه مهاجم بمی‌اش به ثمر رساند تا با ۱۶ گل به صدر جدول گلزنان لیگ یک برسد.

جدول گلزنان لیگ دسته یک – جام آزادگان

علی وزیری پناه آقای گل لیگ یک جام آزادگان

در حال حاضر علی وزیری پناه از آرمان گهر سیرجان با ۱۶ گل در صدر جدول گلزنان لیگ قرار دارد و پس از آن شهرام سالاری از خیبرخرم‌اباد با ۱۴ گل، امیر شهیم از ماشین‌سازی با ۱۲ گل، حمید کاظمی از ملوان و پیمان پورصادقی از خوشه‌طلایی ساوه با ۱۰ گل برای کسب عنوان آقای گل تلاش می‌کنند.
هفته سی‌وچهارم و پایانی لیگ‌ دسته یک ایران روز سه‌شنبه ۱۷ خرداد برگزار می‌شود که آرمان گهر سیرجان میهمان استقلال ملاثانی خواهد و خیبر خرم‌آباد در کرمان به مصاف مس می‌رود.  این بازی‌ها آخرین فرصت علی وزیری در آرمان گهر و شهرام سالاری در خیبر خرم‌آباد برای تلاش جهت کسب کفش طلا خواهد بود.

علی وزیری پناه از شهرداری بم تا آرمان گهر سیرجان

عکس علی وزیری آقای گل لیگ‌دسته یک آزادگان

علی وزیری سال‌های زیادی مهاجم تیم فوتبال شهرداری بم بوده. او با شهرداری قهرمانی در مسابقات استانی، قهرمانی در لیگ‌دسته ۳ و صعود به لیگ برتر و همچنین کسب عنوان اقای گل لیگ دسته ۲ را تجربه کرده است.
عکس علی وزیری آقای گل لیگ‌دسته یک آزادگان
علی وزیری شهریور ۹۹ به تیم هوادار پیوست ولی پس‌ از ۳ ماه راهی آرمان گهر سیرجان شد
وزیری پناه شهریورماه ۱۳۹۹ به تیم هوادار تهران پیوست اما سه ماه بعد (آذر ۹۹) با فسخ قرارداد خود به تیم آرمان گهر سیرجان ملحق شد.
عکس علی وزیری آقای گل لیگ‌دسته یک آزادگان
علی وزیری از آذر ۱۳۹۹ برای آرمان گهر سیرجان در لیگ ۱ بازی می‌کند

فیلم گلهای علی وزیری به ماشین‌سازی تبریز

علی وزیری هر ۵ گل آرمان گهر سیرجان برابر ماشین‌سازی تبریز را به ثمر رساند.

دانلود فیلم ۵ گل علی وزیری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه