اخبار باغشهر بم

برگزاری مسابقات کشوری طناب‌کشی در بم / کرمان‌موتور قهرمان شد

مسابقات طناب کشی قهرمانی کارگران ایران به میزبانی بم برگزار گردید.

تیم‌های کرمان‌موتور بم، فولاد زرند و آتش‌نشانی گیلان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات قهرمانی طناب‌کشی کارگران ایران را کسب کردند.

به گزارش باغشهر، دبیرکل فدراسیون ورزش کارگری ایران در گفتگو با ایرنا، از برگزاری مسابقات طناب‌کشی قهرمانی کارگران کشور در شهرستان بم خبر داد و افزود: این مسابقات که هرساله برگزار می‌شود امسال به میزبانی هیات ورزشی کارگری کرمان و مجموعه خودروسازی کرمان موتور در شهرستان بم برگزار شد.

هفت تیم از خوزستان، گیلان، خراسان، زرند کرمان، بم، قزوین و اصفهان در این مسابقات شرکت کردند. که در پایان “کرمان موتور بم” به مقام قهرمانی دست یافت و نمایندگان زرند و گیلان نیز رتبه.های دوم و سوم را کسب کردند.

مرتضی اسماعیلی دبیرکل فدراسیون ورزش کارگری درخصوص نحوه برگزاری این مسابقات گفت: رویکرد ما برگزاری مسابقات بین کارگران و خانواده‌های این افراد است و افرادی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند که سابقه سه ماه پرداخت مستمر بیمه تامین اجتماعی داشته باشند.

به گفته وی افراد شرکت کننده حتما باید کارگر باشند؛ یعنی در یک کارخانه یا واحد صنعتی تولیدی خدماتی شاغل بوده و معرفی نامه داشته و از طریق هیات های ورزش کارگری اقدام به ثبت نام کرده باشند.

در مسابقات طناب کشی مجموع تیم ها باید تقریبا ۷۲۰ کیلو بوده و اعضای هر تیم نیز هشت نفره باشد./ ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه