اخبار باغشهر بم

خاتون بم ۴ هیئت البرز صفر/ دومین برد فصل در اولین بازی خانگی

شاگردان مرضیه جعفری در اولین بازی خانگی از فصل جدید، به دومین برد پیاپی خود دست یافتند‌.

تیم فوتبال بانوان خاتون بم با ۴ گل موفق به شکست هیئت البرز شد.

به گزارش باغشهر، در هفته دوم از لیگ برتر فوتبال بانوان؛ تیم خاتون بم میزبان هیئت البرز بود که این دیدار نهایتا با نتیجه ۴ بر صفر به سود شاگردان مرضیه جعفری تمام شد.

پرافتخار ترین تیم لیگ برتر فوتبال بانوان با یک پیروزی پرگل در هفته اول پا به این دیدار گذاشت و با روحیه بسیار بالایی بازی را آغاز کرد. هیأت فوتبال نیز با تحمل یک شکست خانگی به بم سفر کرده بود و سعی داشت تا دست خالی کرمان را ترک نکند.

خاتون بم اولین دیدار خانگی فصل را پیروز شد

حضور مرضیه جعفری روی نیمکت خاتون بم، از دیگر نکات این دیدار بود. سرمربی داغدار بمی در عرض مدتی کوتاه پسر و برادرش را از دست داد اما به لطف جو حاکم در تیم و روحیه‌بخشی شاگردانش دوباره به لب خط زمین بازگشت تا مظهر صبر و استقامت لقب بگیرد.
بازی با برتری کاملاً محسوس خاتون بم جریان یافت. بازیکنان هیئت البرز در تلاش بودند تا از دروازه خود در دقایق ابتدایی دفاع کنند؛ اما حضور زهرا قنبری و نگین زندی در خط حمله هر تیم کار دفاعی را برای بازیکنان بسیار سخت می‌کند.
مونا حمودی دقیقه ۸ گل اول خاتون بم را به ثمر رساند و زهرا قنبری نیز دقیقه ۳۵ دومین گل دیدار را وارد دروازه هئیت البرز کرد تا نیمه اول با برتری دو برصفر خاتون پایان یابد. در نیمه دوم هم برتری بمی‌ها ادامه داشت و دقیقه ۶۳ شهناز جعفری زاده گلزنی کرد و در دقیقه ۸۰ نیز زهرا قنبری دومین گل خود و چهارمین گل خاتون را به ثمر رساند تا البرزی‌ها با شکست سنگین، بم را ترک کنند.

بمی‌ها با این پیروزی 6 امتیازی شدند و با تفاضل مثبت 9 صدرنشین جدول رده‌بندی شدند. هیأت فوتبال البرز هم بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفت. خاتون در هفته سوم رقابت‌ها مهمان سارگل بوشهر خواهد بود و هیأت فوتبال البرز نیز در کرج به مصاف پالایش گاز ایلام می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه