اخبار باغشهر بم

زمان اعلام لیست نامزدهای تایید صلاحیت شده برای انتخابات شورای شهر بم و بروات

برنامه زمان‌بندی شده اعلام اسامی نهایی کاندیداهای تایید شده و مهلت تبلیغات قانونی برای انتخابات شورای شهر بم، بروات، نرماشیر، ریگان و فهرج

زمان و تاریخ اعلام اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات شورای شهر بم، بروات، نرماشیر، فهرج و ریگان/ برنامه زمان‌بندی مهلت تبلیغات قانونی نامزدهای شورای شهر در انتخابات بم و شرق استان کرمان.


👈صفحه جامع اطلاع‌رسانی اخبار انتخابات در بم


👈تکمیلی:

لیست نهایی نامزدهای شورای شهر بم

اسامی نهایی نامزدهای شورای شهر بروات


 

به گزارش سایت باغشهر بم، طبق برنامه زمان‌بندی شده جهت برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا، روز شنبه هشتم خرداد ستاد انتخابات استان کرمان نظر هیات مرکزی نظارت در مورد ردصلاحیت‌شده‌ها را به فرمانداری‌ها اعلام می‌کند.

فرمانداری‌ها نیز موظف خواهند بود که نهایتا تا روز دهم خرداد ابلاغیه هیات مرکزی نظارت را به نامزدهای ردصلاحیت‌شده اعلام کرده و اعتراض و شکایات آن‌ها را دریافت نمایند.

زمان اعلام اسامی نهایی نامزدهای شورای شهر بم و شروع تبلیغات انتخاباتی

برنامه زمان بندی نامزدهای تایید صلاحیت شده بم تبلیغات انتخاباتی شورای شهر نرماشیر ریگان فهرج بروات
برنامه زمان بندی انتخابات شورای شهر و تبلیغات نامزدهای تایید صلاحیت شده – سایت باغشهر بم

انتشار اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت‌ شده‌ و شروع تبلیغات قانونی انتخابات شورای شهر بم از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ خردادماه به مدت هفت روز خواهد بود.

ممنوعیت تبلیغات روز ۲۷ خرداد اعلام خواهد شد و نهایتا روز ۲۸ خرداد نیز انتخابات شوراهای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست‌ جمهوری برگزار می‌شود.


طبق قانون برگزاری انتخابات هرگونه تبلیغات پیش از موعد قانونی (قبل از ۲۰ خرداد) تخلف محسوب شده و نامزدها جهت تبلیغات باید طبق برنامه زمان‌بندی شده عمل نمایند.


پیش از این در سایت باغشهر بم لیست اولیه کاندیداهای شورای شهر بم و بروات منتشر گردیده بود.

👈لیست اولیه نامزدهای شورای شهر بم

👈لیست اولیه نامزدهای شورای شهر بروات


با اعلام رسمی اسامی نامزدهای نهایی و تایید صلاحیت شده شوراهای شهر در بم، بروات نرماشیر، ریگان و فهرج، لیست آن‌ها جهت اطلاع عموم؛ از مرکز مرکز جامع فرهنگی رسانه‌ای باغشهر بم منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه