اخبار باغشهر بم

افتتاح خوابگاه پسرانه دانشگاه علوم پزشکی بم / خوابگاه دخترانه در انتظار اعتبار

مجموعه خوابگاهی پسرانه علوم پزشکی بم با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

مجموعه خوابگاهی پسرانه تلاش زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بم به بهره‌برداری رسید / تکمیل خوابگاه دخترانه همچنان در انتظار اعتبار است.

به گزارش باغشهر، با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی بم و وزارت بهداشت؛ خوابگاه پسرانه با زیربنای 4650 متر، افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: این مجموعه‌خوابگاهی با اعتباری بالغ بر 14میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. مازیار اویسی همچنین افزود: دانشگاه علوم پزشکی بم ۱۱۰۰ دانشجو دارد‌ و متاسفانه با این جمعیت؛ این مجموعه در شهرک دوستی در کانکس به‌سر می برند.

با توجه به وضعیت موجود دانشگاه علوم پزشکی بم، بهره‌برداری از خوابگاه دانشجویان دختر نیاز به تامین اعتبار از سوی وزارت‌خانه دارد.
خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم با ظرفیت 280 نفر و با زیر بنای بیش از3500 و با اعتباری بالغ بر 14میلیارد تومان ظهر امروز با حضور اشراقی، مدیر کل محترم دانشجویی معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، رئیسی، رئیس بودجه، معاون تسهیلات اعتبارات صندوق رفاه دانشجویان، حجت الاسلام دانشی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی بم و معاونین این مجموعه به بهره‌برداری رسید.

‌اویسی در پایان اظهار داشت: دانشجویان نیاز به مجموعه ورزشی دارند که متاسفانه زیرساخت‌های آن در دانشگاه علوم پزشکی بم وجود ندارد. دانشجویان دِینی به گردن مسئولان دارند که امیدواریم نگاهی ویژه داشته باشند. این حق هر دانشجو است که از مکانی امن برخوردار باشد تا باعث رشد و تعالی آنها شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه