اخبار باغشهر بم

صدور اسناد زمین در شهرک امام بم و حل مشکل ۲۵ هزار نفر

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان خبر داد.

آنطور که معاون دادگستری استان کرمان می‌گوید، تعیین تکلیف اسناد زمین در شهرک امام بم صورت گرفته و مشکل ۲۵ هزار شهروند حل و دستور پیگیری برای بررسی مشکلات شهرک قشمی نیز صادر شده است

ماجرای مشکلات مربوط به اسناد زمین و حاشیه‌نشینی در دو شهرک امام و شهرک قشمی بم سال‌هاست که باعث کلافگی مردم شده و هربار مسئولین قول‌هایی به ساکنین می‌دهند که متاسفانه اجرایی نمی‌شود. این‌بار اما دادگستری استان کرمان از پیگیری حل قطعی مشکلات این دو شهرک خبر داده است که امیدواریم عملی شود.

اسناد زمین‌های شهرک امام صادر می‌شوند

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان از تعیین تکلیف اسناد زمین های شهرک امام(ره) شهر بم می‌گوید که به دنبال آن مشکل ۲۵ هزار نفر از ساکنان حل شده است.
حل مشکل شهرک امام و قشمی بم حاشیه نشینی
سیدمهدی قویدل معاون دادگستری کل استان کرمان
سیدمهدی قویدل روز یکشنبه در حاشیه نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بم به خبرنگاران افزود: با همت این شورا و تعیین تکلیف شهرک مذکور از ورود بیش از سه هزار پرونده به دستگاه قضایی جلوگیری شد و از طرفی مقرر گردید حداکثر تا یک هفته آینده روند صدور و آماده‌سازی اسناد این شهرک آماده شود.

پیگیری جهت حل مشکلات شهرک قشمی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان درخصوص مشکلات مشابه شهرک قشمی گفت: سال گذشته با برگزاری جلسه‌ای مقرر شد مشکلات این منطقه بررسی شود و به سمت و سویی رفته‌ایم که بسیاری از مشکلات این منطقه حل شده و به نتیجه رسیده است و امروز نیز بازدیدی از این منطقه انجام شد.

قویدل: درخصوص شهرک قشمی مقرر شد در اسرع وقت شورای پیشگیری شهرستان تشکیل جلسه دهد و وظایف هر یک از دستگاه‌ها که توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان احصا شده – به دستگاه‌ها ابلاغ شود تا حداکثر طی ۲ ماه آینده درباره حاشیه شهر، هر یک از دستگاه‌ها وظیفه خود را انجام دهند.

دستگاه قضایی درباره وظیفه دستگاه ها مطالبه‌گری می‌کند و موضوعاتی که به وقوع دعاوی و تشکیل پرونده منجر می‌شود که برای مردم و جامعه مشکل ایجاد خواهد کرد را با پیش‌بینی‌های لازم شناسایی و رفع می‌کند.

به گفته قویدل در این زمینه با هرگونه ترک فعل توسط دادستان‌های استان برخورد قانونی لازم انجام می‌شود./ ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه