اخبار باغشهر بم

هوای بم گرم می‌شود / افزایش دما و توقف بارش‌ها از فردا

پس از بارش‌های متنوع زمستانی (از اواخر آذر تا هفته اول بهمن) که باعث بارندگی در بم و بارش برف در مناطق کوهستانی از جمله دهبکری و دریجان شده بود، هوای بم گرم‌تر می‌شود و احتمالا طی ده روز آینده بارندگی نخواهیم داشت.

وضعیت هواشناسی بم طی هفته دوم بهمن‌ماه / با خروج سامانه بارشی از مناطق شرقی و افزایش دما، هوای بم نسبت به روزهای هفته قبل گرم تر می‌شود.

توقف بارش‌ها و افزایش دما در بم

هوای بم و مناطق شرقی استان کرمان که از اواخر آذرماه وارد مرحله سرما و بارش‌های زمستانی شده بود و طی روزهای اخیر (از پنج‌شنبه ۶ بهمن تا امروز شنبه ۸ بهمن) نیز با بارش باران و برف مواجه بود؛ از فردا یکشنبه ۹ بهمن با افزایش دما روبرو می‌شود و هوای اکثر مناطق شرقی از جمله بم نسبت به هفته‌های اخیر گرم تر می‌شود و حداقل تا سه‌شنبه هفته بعد [۱۸ بهمن] خبری از بارندگی چشمگیر نخواهد بود.

از فردا یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ بارش برف و باران در بم و مناطق تابع متوقف می‌شود و با افزایش دما شاهد گرم شدن هوای بم خواهیم بود و تا ده روز آینده بارش خاصی نخواهیم داشت مگر در ارتفاعات آن هم بصورت پراکنده و ضعیف.

بارندگی آخر هفته در استان کرمان بجز مناطق شرقی

اواخر هفته جاری [چهارشنبه ۱۲ بهمن] سامانه بارشی جدید وارد استان کرمان می‌شود و روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ بهمن) شهرهای مختلف استان از جمله کرمان، زرند، رفسنجان، سیرجان، بافت، رابر، جیرفت و مناطق جنوبی تحت تاثیر بارش نسبتا شدید باران قرار می‌گیرند. این سامانه بارشی مناطق شرقی استان کرمان (بم، نرماشیر، ریگان و فهرج) را پوشش نخواهد داد و احتمالا به‌جز رگبار در مناطق کوهستانی شاهد بارندگی خاصی برای بم [ حداقل طی ده روز آینده] نباشیم.

ورود به سامانه هواشناسی باغشهر بم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه