اخبار باغشهر بم

واگذاری تیم فوتبال بانوان شهرداری بم و مجموعه ورزشی فجر به مجتمع معدنی خان‌خاتون

مجتمع معدنی و فرآوری روی خان‌خاتون مالک باشگاه بانوان شهرداری بم می‌شود.

تیم فوتبال بانوان شهرداری بم و همچنین مجموعه ورزشی فجر به مجتمع معدنی و فرآوری روی خان‌خاتون واگذار می‌شود.


👈تکمیلی: تیم بانوان شهرداری  به مجتمع خان خاتون بم واگذار شد.


ظهر امروز پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه و با حضور هادی شهسوارپور فرماندار بم، محمد بنی‌اسدی شهردار بم، محمد ترکان رئیس اداره ورزش‌وجوانان و بابک اسماعیلی مدیر مجتمع خان‌خاتون و تعدادی از اعضای فنی تیم فوتبال بانوان؛ جلسه بررسی واگذاری باشگاه فوتبال بانوان شهرداری بم و ورزشگاه فجر به مجتمع معدنی و فرآوری روی خان خاتون برگزار شد.


به گزارش باغشهر به نقل از طلوع بم، هادی شهسوارپور فرماندار بم گفت: این جلسه با دو محور واگذاری تیم فوتبال بانوان شهرداری بم و ورزشگاه فجر به مجتمع خان‌خاتون برگزار شده تا بتوانیم همه با هم بهترین تصمیم را برای موفقیت هر چه بیشتر تیم بانوان و شهر بم داشته باشیم و امیدواریم این واگذاری‌ها باعث برداشتن قدم خیری برای مردم شهرستان بم باشد.

واگذاری تیم فوتبال شهرداری بم خان‌خاتون
به ترتیب از راست: محمد بنی‌اسدی شهردار بم، هادی شهسوارپور فرماندار بم و بابک اسماعیلی مدیر مجتمع خان خاتون بم

واگذاری تیم بانوان شهرداری و فرصت ایجاد برند ملی خان‌خاتون

محمد بنی‌اسدی شهردار بم در این جلسه ضمن یادآوری تیم‌داری ۱۴ ساله شهرداری بم گفت: شهرداری در مقطعی از زمان درآمد بالایی داشته و جوابگوی هزینه های تیمداری بوده است، اما امسال و چند سال گذشته با مشکلات زیادی روبه رو شده و نتوانسته به خوبی به تعهداتش عمل کند و همین امر باعث شد تا به دنبال راه حل اساسی باشیم.

وی گفت: دکتر اسماعیلی به عنوان اسپانسر در کنار ما بوده است اما حالا با واگذاری کامل تیم، وضعیت این تیم به مراتب بهتر خواهد شد و شرایط برای تبدیل شدن به یک برند ملی را سریعتر طی خواهد کرد.

هدف حمایت از بانوان فوتبالیست است، تغییر مدیریتی و فنی نخواهیم داشت

دکتر بابک اسماعیلی مدیر مجتمع معدنی و فرآوری روی خان خاتون نیز در این جلسه گفت: تیم شهرداری بم یک تیم بسیار قوی و منسجم است و من فقط میخواهم از لحاظ مالی این تیم را ساپورت کنم تا دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند و در مسائل مدیریتی و فنی فعلا تغییراتی ایجاد نخواهم کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از دلایل که من این کار را قبول کردم حمایت از بانوان بوده چون می‌دانم ورزش بانوان به صورت جدی حمایت نمی‌شوند.

وی در پایان گفت: من هیچ گاه دید انتفاعی به این مساله نداشته و ندارم و برای من فقط مردم بم مهم هستند.

در پایان این جلسه مقرر شد قرارداد نهایی واگذاری تیم فوتبال بانوان شهرداری بم طی هفته آینده تنظیم شود و بعد از توافق نهایی به امضا دو طرف برسد و همچنین مقرر شد اداره ورزش و جوانان شهرستان بم با هماهنگی اداره کل استان قراردادی را برای واگذاری استادیوم فجر به مجتمع خان‌خاتون نیز آماده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه