اخبار باغشهر بم

قول ویژه شهردار و نماینده: تمام کوچه‌های خاکی بم آسفالت می‌شوند

دیدار و گفتگو مهم علیرضا ریاضی و موسی غضنفرآبادی در استانداری کرمان

علیرضا ریاضی شهردار و حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم؛ در استانداری کرمان به دیدار و گفتگو پرداختند و از پیگیری ویژه برای آسفالت کوچه‌های خاکی بم خبر دادند.


به گزارش باغشهر، شهر بم بعد از گذشت ۱۸ سال از زلزله؛ همچنان با هزاران کوچه و خیابان خاکی مواجه بوده که مشکلات بسیاری نیز برای شهروندان ایجاد کرده است.
حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی به همراه علیرضا ریاضی شهردار بم در محل استانداری کرمان دیدار کردند. در این دیدار شهردار و نماینده بم درخصوص مسأله آسفالت معابر و کوچه‌های خاکی که مهمترین دغدغه و خواست اصلی شهروندان بمی است به گفتگو پرداختند.

به‌زودی اتفاقات خوبی رخ خواهد داد

غضنفرآبادی: برای خواسته به‌حق و دغدغه شهروندان فهیم بم جهت آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و از مدت‌ها قبل پیگیر جذب اعتبار ویژه برای این طرح مهم بوده‌ایم و به‌زودی اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.
همچنین ریاضی شهردار بم نیز برنامه‌های خود برای تسهیل در روند آسفالت کوچه‌های خاکی بم را تشریح نمود و عنوان کرد: با همه توان و تجهیزات موجود و با حمایت نماینده محترم مجلس، رئیس و اعضای محترم شورای شهر، فرماندار و مسئولین مربوطه جهت ساماندهی وضعیت موجود تلاش خواهیم کرد‌.

در ارتباط با همین موضوع بخوانید:


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه