اخبار باغشهر بم

استاندار کرمان: آمار واکسیناسیون در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم پایین است

واکسن نزده‌ها از خدمات اجتماعی محروم خواهند شد / برای جلوگیری از ورود مجدد بم به وضعیت قرمز، هرچه سریع‌تر واکسن بزنید.

استاندار کرمان گفت: متاسفانه آمار واکسیناسیون در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و چند شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت پایین است به طوری که آمار واکسیناسیون در حوزه بم و شرق استان کرمان حدود ۵۰ درصد است.

به گزارش باغشهر، استاندار کرمان با بیان اینکه احتمالا اجرای بسیاری از مصوبات سامانه هوشمند که به تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا می رسند از اول آبان ماه آغاز شود، در ادامه به مردم توصیه کرد: حتما واکسن کرونا را تزریق کنید.

علی زینی‌وند خطاب به مردم استان کرمان گفت: با توجه به اینکه واکسن به وفور در کشور وجود دارد بنابراین از این فرصت استفاده کنید و همچنین اخبار را از رسانه های رسمی دریافت کنید و به شایعات و مطالب غیرعلمی توجه نکنید.

زینی وند با ابراز نگرانی از اینکه وضعیت هفت استان کشور نگران کننده اعلام شد که یکی از آنها سیستان و بلوچستان است و این مهم ممکن است استان کرمان را دوباره درگیر پیک بعدی کند، تصریح کرد: باید مراقبت ها در استان بیشتر باشد و فرمانداران و مدیران حساسیت لازم را در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه داشته باشند و این حساسیت به حدی باشد که تصور کنند وضعیت قرمز است.

آمار واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی بم نرماشیر ریگان فهرج
عکس: مرکز دوشیفت واکسیناسیون مهدیه شهدا _ بم خیابان پاسداران / عکاس: علی معتمدی
متاسفانه آمار واکسیناسیون در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و چند شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت پایین است به طوری که آمار واکسیناسیون در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم حدود ۵۰ درصد است بنابراین لازم است فرمانداران جنوب و شرق استان راهکارهایی برای اقناع سازی مردم در جهت واکسینه شدن را انجام دهند. رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون افراد جامعه بلید به ترتیب در اولویت کار مسئولین قرار گیرد، همچنین ترغیب افراد برای واکسینه شدن نیز در دستور کار قرار دهید.
مسئولین و فرمانداران ابتکاراتی برای افزایش واکسیناسیون جامعه به کار ببرند و هدف گذاری، واکسیناسیون بالای ۹۰ درصد جامعه هدف باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه