اخبار باغشهر بم

راه‌اندازی آکادمی فوتبال و استعدادیابی دختران توسط تیم خاتون بم

شرح نشست خبری مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم

مرضیه جعفری سرمربی بانوان خاتون بم: آکادمی و مرکز استعدادیابی فوتبال دختران شرق استان کرمان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش باغشهر، نشست خبری مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد. وی در این جلسه از راه‌اندازی آکادمی فوتبال پایه برای استعدادیابی دختران بم خبر داد.

چگونگی انتقال بانوان شهرداری به مجتمع خان خاتون بم

مرضیه جعفری در جمع خبرنگاران؛ ابتدا درباره نحوه واگذاری تیم فوتبال بانوان شهرداری بم به مجتمع معدنی و فرآوری روی خان خاتون بم توضیحاتی ارائه داد.

سرمربی فوتبال بانوان بم: با توجه به شرایط مالی بسیار ضعیف شهرداری بم و اینکه دیگر توان تیم داری در فوتبال را نداشت طی رایزنی به عمل آمده توسط فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر بم که با کارخانه‌های منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید صورت گرفت که متاسفانه توافق برای اسپانسری این تیم به نتیجه نرسید. شرکت‌ها و کارخانه‌های خارج از بم نیز درخواست اسپانسری این تیم را دادند اما متاسفانه یا قصد خارج کردن تیم از بم را داشته یا امتیازها و منفعت‌های زیادی را انتظار داشتند که با این اسپانسرها هم به توافق نرسیدیم.

دکتر اسماعیلی؛ بار سنگینی از روی دوش ما‌ برداشت

سرمربی تیم فوتبال خاتون بم اظهارداشت: طی تماس تلفنی فرماندار بم با دکتر بابک اسماعیلی مدیر مجتمع معدنی و فرآوری روی خان خاتون از شرایط حاد تیم فوتبال بانوان و اینکه در حال حاضر با بحران روبرو شده صحبت شد. وی ادامه داد: زمانی دکتر اسماعیلی متوجه اهمیت این تیم برای مردم بم شد اعلام کرد، از لحاظ اجتماعی خودم را در قبال مردم بم مسئول می‌دانم لذا حمایت از تیم را برعهده گرفت. وی گفت: سال گذشته با ورود دکتر اسماعیلی به تیم فوتبال بانوان بار سنگینی از روی دوش ما برداشته شد و اگر این اتفاق رخ نمی داد تیم اکنون در این شرایط قرار نداشت.
سرمربی تیم فوتبال خاتون بم تصریح کرد: در جلسه واگذاری تیم بانوان به مجتمع معدنی و فرآوری روی خان خاتون بم هر شرطی که شهرداری گذاشت دکتر اسماعیلی قبول و قرارداد را امضا کرد. به گفته جعفری؛ از جمله شرط های شهرداری قراردادن پسوند بم در کنار نام تیم بود و اینکه هر زمان دکتر اسماعیلی تصمیم داشتند دیگر تیم داری نکنند این تیم به شهرداری بم واگذار شود و تیم به نحو احسن حمایت شود.

راه‌اندازی آکادمی فوتبال دختران و استعدادیابی در بم

جعفری درباره اظهارنظر یکی از مربی‌های پیشکسوت فوتبال که گفته بود تیم بانوان بم بومی‌سازی نکرده گفت: ضمن احترام به صحبت‌های ایشان باید بگویم این صحبت غیرحرفه‌ای بوده زیرا من قطعا مربی هستم که در سطح بالای بانوان کار می‌کنم و قرار نیست به عنوان مربی پایه هم کار کنم زیرا تیمی داریم که همیشه قهرمانی از آن خواسته‌ایم.

جعفری همچنین افزود: ما ۱۰ سال بازیکنانی داشتیم که فوتبال را از بم شروع کردند و چندین سال افتخارآفرینی داشتند اما در کنارش بازیکنان بمی هم پرورش دادیم به طور مثال کاپیتان تیم شهرداری سیرجان یک بمی است. روال کار بدین گونه است که بازیکن از تیمی به تیم دیگر منتقل می‌شود باشگاهی نداریم که بیشتر از سه بازیکن بومی داشته باشد .

سرمربی تیم فوتبال بم ادامه داد: تا کنون ما از لحاظ مالی شرایط ایجاد آکادمی نداشتیم اما در حال حاضر شرایط آن را داریم و در حال راه‌اندازی یک آکادمی فوتبال دختران و تیم دوم هستیم تا بتواند از تیم یک ما حمایت کند به همین منظور خوابگاهی برای تیم دو ما آماده شده تا دخترانی که از شهرهای اطراف می‌آیند با مشکلی مواجه نشوند.

انتقاد تیم‌ها از چمن ورزشگاه فجر؛ موکت است!

مرضیه جعفری درباره ورزشگاه فجر بم و چمن این ورزشگاه گفت: در نشستی که بین شهسوارپور فرماندار بم، ترکان رئیس اداره تربیت بدنی و دکتر اسماعیلی برگزار شد مقرر گردید این ورزشگاه به دکتر اسماعیلی واگذار گردد که او نیز به خاطر مردم بم و جوانان بم این موضوع را قبول کرد تا چمن ورزشگاه را تعویض کنند. اما یکسری مسائل قانونی واگذاری این زمین را زمان‌بر کرده است و تا این واگذاری صورت نگیرد دکتر اسماعیلی نمی‌تواند برای تعویض این چمن اقدام نماید به همین دلیل فعلا با مشکل مواجه شده‌ایم.

تمامی تیم‌ها درباره چمن ورزشگاه فجر اعتراض کرده و گفته‌اند که این چمن موکت است و نمی‌توان روی آن بازی برگزار کرد.

به گفته مرضیه جعفری؛ اگر به باشگاه زمان دهند و ورزشگاه هرچه سریعتر به دکتر اسماعیلی واگذار شود شاید مجبور شویم تا آماده شدن چمن تنها سه بازی را در کرمان برگزار کنیم در غیر این صورت تمام بازی‌های فصل آینده خاتون بم، باید در کرمان برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه