اخبار استان کرمان

برد مس‌کرمان برابر خیبرخرم‌آباد/ کرمانی‌ها صدرنشین لیگ دسته یک فوتبال

نتیجه بازی هفته پانزدهم جمعه ۱ اسفند

برد مس‌کرمان برابر خیبرخرم‌آباد در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران؛ جام آزادگان.

به گزارش باغ‌شهر، رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز با انجام دو دیدار همزمان آغاز شد که در یکی از آنها، تیم مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر میزبان تیم رده سیزدهمی خیبر خرم‌آباد بود.

شاگردان رضا مهاجری که در دیدار اخیرشان متوقف شده و صدرنشینی را از دست داده بودند، برای کسب پیروزی در مسابقه خانگی مقابل خیبر خرم‌آباد تلاش می‌کردند و توانستند در نیمه اول به گل برسند.

بهرام رشیدفرخی، مهاجم بلندقامت مس کرمان در دقیقه ۴۲ موفق به گلزنی برای تیمش شد تا شاگردان عبدالله ویسی در نیمه اول بازنده شوند.

در نیمه دوم، بازی پایاپای دنبال می‌شد و دو تیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه یکدیگر خلق کردند تا اینکه مس کرمان در دقیقه ۷۸ توسط محمدعلی صفیا، بازیکن تعویضی‌اش دومین گل را مقابل خیبر به ثمر رساند.

مس کرمان با حفظ برتری ۲ بر صفر تا پایان مسابقه موفق شد دومین باخت متوالی خیبر خرم‌آباد را رقم بزند و با این برد ۲۸ امتیازی شده و با سه امتیاز بالاتر و یک بازی بیشتر نسبت به بادران تهران، در صدر جدول لیگ یک قرار بگیرد.

برد مس‌کرمان برابر خیبرخرم‌آباد
برد ارزشمند مس کرمان در هفته پانزدهم لیگ دسته یک

این پیروزی حساس برای مس در شرایطی به دست آمد، که آن‌ها هفته آینده باید در تهران حساس‌ترین جدال نیم‌فصل خود را در مقابل هوادار تهران، یکی دیگر از مدعیان صعود به لیگ برتر برگزار کنند و پیروزی امروز توانست انگیزه مضاعف و ویژه‌ای به شاگردان مهاجری بدهد و حالا باید پس از استراحتی 10 روزه، به تهران سفر کنند و فینال نیم‌فصل را برگزار کنند.

هر چند به پایان فصل هنوز فرصت زیادی مانده اما نمایش‌های کم‌نقص و درخشان مس باعث شده تا آن‌ها بخت اول صعود به لیگ برتر باشند و بازگشت دوباره‌ای به سطح اول فوتبال ایران را پس از سال‌ها دوری، تجربه کنند./ورزش‌سه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه