اخبار استان کرمان

تجلیل از ماموران فداکار سیرجانی؛ نجات راننده کامیون از دل آتش

توسط فرمانده انتظامی استان کرمان صورت گرفت

فرماندهی انتظامی استان کرمان، از ماموران فداکار سیرجانی که جان راننده کامیون را نجات داده بودند، تجلیل کرد.

به‌دنبال وقوع حادثه در محور سیرجان_بندرعباس، یک دستگاه کامیون کشنده دچار حریق می‌شود و فرمانده پاسگاه گلستان به همراه سربازان خود با اقدامی شجاعانه به دل آتش می‌زنند و راننده را از داخل کابین تریلر خارج کرده و جانش را نجات می‌دهند.

به گزارش باغ شهر و به نقل از فارس، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان با حضور در محل پاسگاه گلستان از ماموران فداکار سیرجانی تجلیل کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در حاشیه این مراسم ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه گفت: ماموریت پلیس همواره با خطرپذیری بالا همراه بوده و چه در مواجهه با بلایای طبیعی و غیرطبیعی و چه در مواجهه با کسانی که امنیت و آرامش مردم را به‌هم می‌ریزند و در زمانی‌که سلامت و ایمنی مردم در خطر باشد برای نجات جان مردم وارد صحنه می‌شود.

وی افزود: امروز وظیفه خود دانستیم برای تقدیر از عمل با ارزش سروان نبی زیدآبادی و همکارانشان که برای نجات راننده کامیونی که دچار حریق شده، وارد صحنه شدند و با خطر پذیری برای خودشان، راننده کامیون را نجات دادند در پاسگاه گلستان سیرجان حاضر شویم و فرمان فرمانده نیروی انتظامی کشور را برای تجلیل از این نیروهای فداکار اطاعت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه