اخبار ایران و جهان

تصمیمات اشتباه ستاد مبارزه با کرونا، باعث شروع پیک چهارم در کشور

انتقاد نماینده مجلس از لجبازی ستاد مبارزه با کرونا در ایام نوروز

نماینده مجلس ایران با انتقاد از تصمیمات اشتباه ستاد مبارزه با کرونا گفت: به‌جای توصیه نرفتن به سفر باید جلوی سفرها گرفته می‌شد که این اتفاق نیفتاد و موج چهارم را در ایران رقم زد.

به گزارش باغ شهر، محمد وحیدی نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: کشور در مواجه با ویروس کرونا طی نوروز امسال، شاهد یک سهل‌انگاری و عدم پیش‌بینی واقعیت شد و با توجه به همین موضوع، شیوع موج چهارم دور از ذهن نبود.

وی گفت: بهترین حالت در این رابطه این بود که در عید نوروز با توجه به تعطیلی ادارات و بازارها محدودیت انجام می‌گرفت که به اقتصاد هم ضربه نزند اما از آن غفلت شد.

اشتباه ستاد مبارزه با کرونا
کاریکاتور: علیرضا پاکدل

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: به‌جای توصیه نرفتن به سفر باید جلوی سفرها گرفته می‌شد که این اتفاق نیفتاد و موج چهارم را در ایران رقم زد.

وحیدی ضمن اشاره به اینکه بار زحمت بر دوش مجموعه پزشکی با تصمیمات اشتباه ستاد کرونا سنگین‌تر می‌شود تصریح کرد: مخالفت ستاد مبارزه با کرونا با محدودیت‌های نوروزی، باعث شد به مردم آسیب برسد و تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا نیز ظاهراً ستادی نیست و بیشتر تصمیمات گرفته‌شده دستوری به نظر می‌رسد که می‌توان آن را لجبازی نامید.

اشتباه ستاد مبارزه با کرونا
کاریکاتور ورود کرونای انگلیسی به ایران؛ اثر پروانه ایزدخواست

وی در خصوص مواجه مجلس شورای اسلامی با این مسئله تصریح کرد: با توجه به اینکه زمان استیضاح نیز گذشته تنها راه مقابله مجلس درخواست جدی از سران قوا است تا یک هم‌افزایی بین دستگاه‌ها شکل گیرد تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود.

وحیدی افزود: طرح تحقیق و تفحص مجلس نیز یک کار بلندمدت است که سریعاً خروجی ندارد و فعلاً کاهش میزان بستری در استان‌ها در اولویت مجلس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه