اخبار باغشهر بم

درگیری شدید مسلحانه پلیس بم با قاچاقچیان در حوالی شهر بروات

محموله ۲۷۵ کیلوگرم تریاک و ۵۳ کیلوگرم حشیش توسط پلیس شهرستان بم توقیف شد

درگیری مسلحانه قاچاقچیان موادمخدر با پلیس شهرستان بم در حوالی شهر بروات.

به گزارش باغ شهر، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان با اعلام خبر درگیری مسلحانه قاچاقچیان با پلیس بم گفت: در پی اقدام اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی مبنی بر اینکه گروهی از قاچاقچیان قصد دارند یک محموله مواد افیونی را از شهرستان بم به شهر‌های شمالی کشور منتقل کنند، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با استقرار تیم‌های عملیاتی پلیس در نقاط از پیش تعیین شده، خودروی سمند حامل مواد مخدر در حوالی شهر بروات مشاهده و ماموران قصد متوقف کردن آن را داشتند که سرنشینان ۳ خودروی دیگر با ایجاد مزاحمت و شلیک به سمت ماموران بمی، خودروی حامل مواد را فراری دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: خودروی حامل مواد با افزایش سرعت از محل متواری و به سمت شهر بم در حال حرکت بود که خودرو با شلیک ماموران واژگون و راننده آن به شدت مجروح شد.

سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به متواری شدن قاچاقچیان مسلح هر ۳ دستگاه خودرو از محل گفت: ماموران با حضور سریع در محل وقوع تصادف، راننده را به بیمارستان منتقل کردند که علیرغم تلاش کادر پزشکی جان خود را از دست داد.

او افزود: ماموران طی این عملیات نفس‌گیر و در بازرسی از خودروی سمند ۲۷۵ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک و ۵۳ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش را کشف کردند.

ناظری با بیان اینکه در مجموع طی این عملیات ۳۲۸ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد افیونی کشف شد، تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری متهمان فراری ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرگز اجازه نخواهیم داد، مجرمان و قاچاقچیان مواد مخدر برای رسیدن به اهداف شوم خود این امنیت را خدشه‌دار کنند./ باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه