اخبار باغشهر بم

دومین جلسه شورای شهر بم: شفاف‌سازی وضعیت حساب‌های بانکی شهرداری

جلسه رسمی شورای شهر بم با حضور محمد بنی‌اسدی سرپرست شهرداری تشکیل شد.

جلسه دوم شورای شهر بم با شفاف‌سازی وضعیت حساب‌های بانکی شهرداری برگزار شد.

باید افق چهار ساله شهر بم را ترسیم کنیم

این جلسه با ریاست کریم غضنفرآبادی تشکیل شد. وی ابتدای جلسه درخصوص دیدار روز گذشته اعضای شورا با فرماندار بم توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در این جلسه گفته شد که باید افق چهار ساله بم را ترسیم کنیم و باید در شورا طرح‌هایی مطرح کنیم که عملیاتی باشد. غضنفرآبادی همچنین از پیگیری ارتقای درجه شهرداری بم از درجه ۹ به ۱۰ خبر داد.

رئیس شورای شهر بم با تاکید بر لزوم شفافیت شورا در این دوره گفت: این شورا همدلی و شفافیت را سرلوحه کار خود قرار داده و ما سوگند خوردیم هر تصمیمی به نفع مردم و شهرمان باشد بگیریم و هیچ جلسه مخفی نخواهیم داشت.

رفع شبهات مربوط به دو حساب بانکی شهرداری

اعضای شورای شهر؛ محمد بنی‌اسدی سرپرست شهرداری را به حضور در این جلسه دعوت کرده بودند تا در خصوص انتقال مقادیری از پول‌های شهرداری در بانک ملی به حساب دیگر شهرداری در بانک قرض الحسنه مهر ایرانیان توضیح دهد.

ابتدا رئیس شورا گفت: نباید سوتفاهم و هیچ حاشیه‌ای وجود داشته باشد و وظیفه شورا این است که بر شهرداری نظارت داشته باشد و قبل از ورود سیستم‌های نظارتی به مساله ورود کند.

محمدبنی اسدی در توضیح دلیل انتقال پول گفت: این جابجایی صرفا به خاطر رفاه پرسنل و کارگران شهرداری بوده تا ما بتوانیم با وجود مشکلات مالی با کمک این بانک وام کم بهره به کارگران شهرداری بدهیم اما همچنان تمامی امور مالی شهرداری با بانک ملی انجام می‌شود. وی افزود: از شورا بابت حساسیت در خصوص مسائل مالی تشکر می‌کنم.

در ادامه غضنفرآبادی رئیس شورا گفت: حالا که شما توضیح دادید خیلی از شبهات رفع شد و من نیز از نیت خیر شما با خبر شدم. اما بهتر است مربوط به شهرداری بم با همفکری و مصوبه شورای شهر انجام شود که این قانون است.


اعضای شورای شهر با تجلیل از خبرنگاران، به دومین جلسه رسمی خود پایان دادند./ طلوع بم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه