اخبار استان کرمان

شکست بانوان شهرداری سیرجان در فینال مسابقات چهارجانبه فوتبال غرب آسیا

دختران سیرجانی در مسابقات چهارجانبه غرب آسیا دوم شدند.

تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان سومین دیدار خود در مسابقات غرب آسیا که فینال این تورنمنت نیز محسوب میشد را با نتیجه ۲ بر ۱ برابر نماینده اردن باخت و دوم شد.

به گزارش باغشهر، مسابقات قهرمانی فوتبال بانوان غرب آسیا با حضور چهار تیم شهرداری سیرجان، بنیادکار ازبکستان، گوکولام کرالا هند و امان کلاب اردن برگزار شد.

شهرداری سیرجان در بازی اول خود با نتیجه دو بر یک بنیادکار ازبکستان را شکست داد و در دومین دیدار خود موفق شد گوکولام کرالا هند را از پیش رو بردارد.
شهرداری سیرجان در سومین دیدار خود که حکم فینال مسابقات غرب آسیا را هم داشت با نتیجه ۲ بر یک از امان کلاب اردن شکست خورد و نایب قهرمان این تورنمنت چهارجانبه شد.

برنامه‌ریزی AFC بر این بود تا تیم‌های برتر منطقه غرب در کنار تیم‌های سطح دوم منطقه شرق از کشورهای تایلند، ویتنام، میانمار و چین‌تایپه در دومین دوره آزمایشی شرکت کنند و در مرحله نیمه نهایی شاهد برخورد نمایندگان غرب و شرق باشیم؛ اما به دلیل شرایط پاندمی کرونا، تیم‌های شرقی انصراف دادند تا تنها 4 تیم برتر منطقه غرب (شهرداری سیرجان، بنیادکار ازبکستان، گوکولام کرالا هند و امان کلاب اردن) در این مسابقات شرکت کنند.

با این وصف، AFC در آیین‌نامه اجرایی دومین دوره آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا عبارت «منطقه غرب» را گنجاند تا امان کلاب اردن برنده بازی امشب برابر شهرداری سیرجان؛ عنوان قهرمانی غرب منطقه آسیا را کسب کند./ورزش‌سه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه