اخبار استان کرمان

فیلم شادی جنجالی منشا بعد از گل به نساجی و ماجرای محرومیت او

جریان شادی بعد از گل منشا چه بود؟

فیلم شادی جنجالی منشا بعد از گلزنی به نساجی مازندران و دلیل محرومیت او

فیلم شادی جنجالی منشا 

گادوین منشا بازیکن نیجریه‌ای تیم فوتبال گل گهر سیرجان روز گذشته برابر نساجی گلزنی کرد تا تیمش ۳ امتیاز مهم را کسب کرده باشد.

او اما شادی بعد از گل جنجالی داشت و حالا با محرومیت نیز مواجه شده است.

 

دانلود: فیلم شادی بعد از گل جنجالی منشا

عکس شادی منشوری منشا بعد از گل به نساجی

شادی بعد از گل جنجالی منشا
حرکت منشوری منشا در شادی بعد از گل برابر نساجی

دلیل محرومیت گادوین منشا بازیکن گل گهرسیرجان

سایت فدراسیون فوتبال در این باره نوشت: «با توجه به گزارش مقام رسمی مسابقه بین تیم‌های نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته پانزدهم، از سوی گادوین منشا، بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی در خور صدور قرار دستور موقت می‌باشد.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «بر همین اساس به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی وی از همراهی و حضور در تمامی مسابقات فوتبال معلق و محروم است.»

مدت زمان محرومیت منشا 

همانطور که در بیانیه فدراسیون فوتبال آمده، منشا تا اطلاع ثانوی از همراهی گل گهر محروم است و مدت محرومیت وی پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی اعلام خواهد شد.

واکنش باشگاه گل گهر سیرجان به محرومیت منشا

باشگاه گل گهر در واکنش به این اتفاقات بیانیه‌ای را منتشر کرده و در آن نوشته است: “در آستانه دیدار گل‌گهر مقابل پرسپولیس پروژه تضعیف گل‌گهر با محروم کردم منشا کلید خورده است. منشا در برابر نساجی مقابل هم تیمی‌های خودش حرکتی منشوری انجام داده است. نکته جالب درباره محروم کردن منشا این است که این بازیکن در دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل قطر حرکتی به مراتب بدتر را انجام داد و محروم نشد.”

به گزارش باغ شهر، تیم فوتبال گل گهر روز جمعه اول اسفند ماه در بازی معوقه لیگ برتر، در سیرجان به مصاف تیم پرسپولیس خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه