اخبار ایران و جهان

فیلم: پرسپولیس ۴-۲ الریان؛ اختتامیه مقتدرانه مرحله گروهی با ۴ گل

نتیجه بازی برگشت پرسپولیس الریان در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

تیم فوتبال پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، با ۴ گل الریان را شکست داد و مرحله گروهی فصل ۲۰۲۱ را با ۱۵ امتیاز و صدرنشینی در گروه E به پایان رساند.

به گزارش باغ شهر به نقل از پایگاه فوتبالی.نت، آخرین دیدار پرسپولیس ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل یاران شجاع خلیل زاده بود که از ساعت 19:00 امروز در ورزشگاه شهر گوای هند برگزار شد.

فیلم گل های بازی پرسپولیس ۴ الریان ۲

  • گل شهریار مغانلو به الریان – گل اول پرسپولیس
  • گل میلاد سرلک به الریان – گل دوم پرسپولیس
  • گل محمدحسین کنعانی‌زادگان به الریان – گل سوم پرسپولیس
  • گل عیسی آل کثیر به الریان – گل چهارم پرسپولیس
  • دو گل الریان به پرسپولیس
دانلود پرسپولیس الریان – لینک فوتبالی.نت

شاگردان گل محمدی نیمه نخست مصاف با الریان قطر را با گل های شهریار مغانلو و احسان پهلوان با برتری 2 بر صفر به پایان رساندند.

نمایندگان قطر که صعودشان از گروه E لیگ قهرمانان از پیش منتفی بود و دیدار مقابل پرسپولیس برایشان جنبه تشریفاتی داشت، در نیمه دوم بازی برای حفظ آبرو هم که شده با قدرت بیشتری مقابل نمایندگان کشورمان ظاهر شدند و در دقیقه 48 دروازه پرسپولیس را باز کردند.

اما این پایان کار نبود و شاگردان گل محمدی که عزمشان را برای صعود به عنوان تیم اول جدول جزم کرده بودند، به حملات آتشین خود به سمت دروازه الریان ادامه دادند و با گل حسین کنعانی زادگان در دقیقه 68 اختلاف بار دیگر به دو گل رسید.

در ادامه بازی، دروازه هر یک از دو تیم بار دیگر باز شد تا این دیدار هیجان انگیز و پربرخورد سرانجام با برتری 4 بر 2 نمایندگان کشورمان به پایان برسد و سرخپوشان ایران صعودشان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان به عنوان صدرنشین گروه E را جشن بگیرند.

تمجید afc ۴ گل پرسپولیس به الریان
عکس: تمجید afc از صعود مقتدرانه پرسپولیس به مرحله حذفی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به برد سرخ پوشان و صعود، گفت: پرسپولیس با برد مقابل الریان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با اقتدار به پایان برد و صعودش را به عنوان تیم اول گروه E تثبیت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه