اخبار باغشهر بم

مرکز درمان ناباروری بم با همکاری پروفسور افلاطونیان راه‌اندازی می‌شود

در دیدار مسئولین شهرستان با دکتر عباس افلاطونیان مطرح شد: دو مرکز درمان ناباروری و نازایی بصورت سطح عادی در بیمارستان پاستور و مرکز پیشرفته آن در بیمارستان افلاطونیان بم شروع به‌کار خواهند کرد.

محمد برزنگ سرپرست فرمانداری بم گفت: مرکز درمان نازایی و ناباروری با کمک دکتر عباس افلاطونیان در بم راه اندازی خواهد شد.
مرکز درمان ناباروری نازایی بم
دیدار محمد برزنگ فرماندار بم با پروفسور عباس افلاطونیان

جلوگیری از مراجعه بیماران به شهرهای دیگر

عملیات اجرایی احداث مرکز درمانی نازایی در بم با ۷۰۰ مترمربع مساحت و در صورت تامین منابع مالی مورد نیاز توسط یکی از بانک‌ها بزودی آغاز خواهد شد. راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری در بم یک گام مهم با هدف فرزندآوری در بیماران نابارور است که از مراجعه بیماران به شهرهای دیگر و هزینه‌های بالای رفت و آمد جلوگیری خواهد کرد.

مرکز درمان ناباروری بم در آینده می‌تواند استان‌های همجوار مانند سیستان و بلوچستان و هرمزگان را نیز تحت پوشش خود قرار داده و خدمات ویژه درمان ناباروری را به آن‌ها ارائه دهد.

مرکز درمان ناباروری زیرمجموعه بیمارستان افلاطونیان خواهد بود

دکتر محمد صدیقی رئیس بیمارستان افلاطونیان نیز گفت: طرح و نقشه و جانمایی زمین این مرکز ناباروری مشخص شده و زیرمجموعه این بیمارستان خواهد بود.

نقشه‌ها و جانمایی این مرکز به گونه‌ای طراحی شده که دسترسی از بلوار مجاور هم داشته باشد تا با درمان بیماران اورژانسی تداخل نداشته باشد. این مرکز تا زمان احداث فضاهایی مانند آزمایشگاه یا رختشوخانه در آن از مکان‌های موجود در بیمارستان افلاطونیان بهره خواهد برد.

دکتر صدیقی با اشاره به راه‌اندازی یک مرکز ناباروری دیگر در بیمارستان پاستور بیان کرد: مراکز ناباروری دارای سطح‌های مختلفی هستند و مرکز ناباروری که در بیمارستان افلاطونیان احداث خواهد شد دارای سطح پیشرفته است که تمام خدمات ناباروری را ارائه می دهد.

مرکز درمان نازایی بیمارستان افلاطونیان بم مکمل مرکز ناباروری در بیمارستان پاستور است زیرا مرکز ناباروی پاستور خدمات اولیه IUI (آی یو آی ) را ارائه می دهد و مرکز ناباروی بیمارستان افلاطونیان IVF (آی وی اف) است که فرد برای انجام خدمات پیشرفته باید به مراکز ناباروری پیشرفته مراجعه کند.
رئیس بیمارستان افلاطونیان در پایان افزود: با توجه به اینکه بیمه ها بخش ناباروری را پوشش داده اند مردم به راحتی می توانند برای درمان این بیماری به مراکز تخصصی مراجعه کنند./ ایرنا

مرکز درمان ناباروری بم عباس افلاطونیان دکتر نازایی
عکس / پروفسور عباس افلاطونیان متخصص درمان ناباروری و موسس مراکز درمان نازایی در شهرهای مختلف ایران
پروفسور عباس افلاطونیان از پزشکان مطرح ایران است که متولد شهر بم بوده و ضمن تاسیس بیمارستان خصوصی افلاطونیان در بم، مراکز درمان ناباروری متعددی در شهرهای یزد، اصفهان، شیراز و تهران راه‌اندازی نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه