اخبار باغشهر بم

نتیجه بازی فوتبال بانوان شهرداری بم 2 – 0 سپاهان اصفهان دوشنبه 27 بهمن 99

بازی رفت از مرحله دوم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران

نخستین هفته از دور پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان به پایان رسید و بانوان شهرداری بم موفق به شکست 2 بر صفر سپاهان اصفهان شدند.

ظهر امروز دو تیم شهرداری بم و سپاهان اصفهان از چارچوب هفته آغازین دور نهائی رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان در ورزشگاه فجر بم به مصاف هم رفتند.

بانوان شهرداری بم 2 – 0 سپاهان اصفهان

تیم‌های فوتبال بانوان شهرداری و سپاهان پیش تر در گروه الف این رقابت‌ها باهم دیدار کرده بودند و هر تیم موفق شده بود یکبار رقیب را شکست دهد. بدین منظور این بازی حکم انتقام داشت تا کادرفنی و بازیکنان با شناخت کافی از رقیب خود پا به میدان بگذارند.

مدافع عنوان قهرمانی که لیگ سیزدهم را به صلابت سال های گذشته شروع نکرده بود، سپاهان را رقیبی برای خاتمه دادن به رکورد برد های پیاپی‌اش می‌دید و با تمام قوا و به کار گرفتن عناصر هجومی‌اش پا به میدان گذاشت.

شاگردان مرضیه جعفری که هدفی جز کسب سه امتیاز بازی نداشتند، در نیمه نخست چند حمله روی دروازه زردپوشان انجام دادند اما هیچ یک به بار ننشست و به هدف خود نرسیدند. در سوی مقابل زردپوشان اصفهانی هم در تلاش بودند تا از اندک موقعیت‌های خود بهره ببرند اما راه به جایی نبردند و نیمه نخست بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها بگذرد با نتیجه صفر-صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم این شاگردان مهناز امیرشقاقی بودند که بازی رو به جلو را در دستور کار قرار دادند و در تلاش بودند تا دروازه میزبان را باز کنند. اما باز هم بازی بدون خلق موقعیت های خطرناک در حال سپری شدن بود تا سرانجام در دقیقه 70 منا حمودی گل نخست را برای شهرداری بم به ثمر رساند و تیمش را پیش انداخت. حمودی پیش از این دیدار با 5 گل زده به عنوان برترین گلزن بمی‌ها شناخته می‌شد و عملکرد این ستاره در پلی‌آف هم به مانند دور قبلی لیگ درخشان بود.

در ادامه طلایی پوشان در اندیشه جبران برآمدند و بازی مستقیم و رو به جلو را در دستور کار خود قرار دادند اما در گشودن دروازه میزبان راه به جایی نبردند. حملات پی‌در‌پی سپاهانی‌ها باعث شد تا خط دفاعی بم یکبار دیگر انسجام دفاعی خود را سازمان دهد و اجازه‌ی خودنمایی به مهاجمین زهردار اصفهانی را ندهد. در بحبوحه‌ی حملات سپاهان، بمی‌ها چشم به ضدحملات دوختند و سرانجام روی اشتباه بازیکنان میهمان از غفلت مدافعین زردپوش نهایت بهره را بردند و در واپیسن لحظات بازی توسط فاطمه گراییلی به گل دوم رسیدند تا تیر خلاص را زده باشند.

بمی‌ها با این پیروزی سه امتیاز هفته نخست را دشت کردند و با توجه به پیروزی 2 بر 1 شهرداری سیرجان مقابل وچان کردستان؛ با تفاضل گل بهتر، در صدر جدول دور پایانی رقابت های فوتبال زنان ایستادند تا از همین ابتدای کار برای رقبا خط و نشان بکشند.

سپاهان اصفهان نیز با این باخت در رده چهارم جدول چهارتیمه مرحله نهایی پلی‌آف رقابت ها ایستاد تا ادامه رقابت‌ها را جدی‌تر دنبال کند./فوتبالی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه