اخبار استان کرمان

نتیجه بازی نساجی مازندران ۱ – ۲ گل گهر سیرجان هفته پانزدهم

بازی گل گهر و نساجی - شنبه ۲۵ بهمن ۹۹

نتیجه بازی نساجی مازندران ۱ – ۲ گل گهر سیرجان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

به گزارش باغ شهر، از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران؛ گل گهر سیرجان نماینده استان کرمان موفق شد با نتیجه دو بر یک نساجی را در مازندران شکست دهد.

برای دیدن خلاصه بازی و گل‌های این دیدار کلیک کنید.

نتیجه بازی نساجی مازندران ۱ – ۲ گل گهر سیرجان: شرح گل‌ها

گل گهر سیرجان پیش از این دیدار ۱۹ امتیازی بود و با کسب این سه امتیاز ارزشمند ِ خارج از خانه، ۲۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول رده‌بندی لیگ فوتبال ایران صعود کرد.

در دقیقه ۳۴ این بازی، یونس شاکری توپ ارسالی سعید صادقی را روانه‌ی دروازه‌ی نساجی کرد و تلاش مدافعان تیم مازندرانی برای دفع‌توپ ناموفق بود و با برخورد به دروازه‌بان؛ باعث ثبت گل‌به‌خودی شدند.

در واپسین لحظات از وقت‌های اضافه نیمه اول، داور مسابقه اعلام ضربه پنالتی به سود نساجی کرد و حامد شیری موفق به گلزنی شد تا دو تیم با نتیجه یک-یک مساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم و با ورود گادوین منشا به بازی، حملات گل‌گهر سیرجان بیشتر شد و نهایتا در دقیقه ۸۵ بازی بود که سانتر تماشایی سعید صادقی روی دروازه نساجی را گادوین منشا با ضربه سر دیدنی وارد دروازه کرد تا تیم سیرجانی ۳ امتیاز کامل را از این بازی خارج از خانه بگیرد.

بازگشت آرمین سهرابیان مدافع میانی گل‌گهر پس از گذراندن دوران محرومیت، مهم‌ترین تغییر ترکیب امروز گل‌گهر بود؛ ضمن آن‌که برزای هم مجددا پس از یک بازی غیبت در ترکیب اصلی گل‌گهر امروز به میدان رفت.

نیمکت‌نشینی منشا نیز برای او خوش‌یمن بود و با ورودش به بازی و گل‌زنی در دقایق پایانی، تعویض طلایی امیرقلعه‌نویی لقب گرفت.

گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای گل گهر، هم اکنون با ۱۰ گل در رده دوم جدول برترین گلزنان لیگ قرار داد.

گل گهر سیرجان یک بازی معوقه برابر پرسپولیس در سیرحان خواهد داشت که روز جمعه اول اسفند ماه برگزار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه