اخبار باغشهر بم

کیان نیشابور ۰_۵ خاتون بم / برد قاطع بمی‌ها در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر

مرضیه جعفری بانوی محبوب بم با وجود اینکه غم از دست‌دادن برادر جوان خود را در دل دارد، اما شاگردانش را در این دیدار همراهی کرد و موفق شد کیان نیشابور که بازیکنان زیادی در نقل‌وانتقالات جذب کرده را درهم بکوبد.

تیم فوتبال بانوان خاتون بم در اولین بازی از فصل جدید لیگ برتر (شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰) با نتیجه ۵ بر صفر میزبان خود کیان نیشابور را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری باغشهر، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دختران ایران از امروز شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ آغاز شد و در مهمترین دیدار هفته؛ تیم خاتون بم قهرمان ۷ دوره فوتبال ایران موفق شد تیم تازه لیگ‌برتری کیان نیشابور را با ۵ گل در هم بکوبد.


مرضیه جعفری سرمربی پرافتخار فوتبال بانوان ایران با وجود اینکه هفته گذشته در اتفاقی تلخ برادر خود را از دست داد، در این دیدار شاگردان خود را همراهی کرد و برد دیگری برای این تیم محبوب بمی‌ها به‌دست آورد.
گل‌های تیم خاتون بم برابر کیان نیشابور را زهرا قنبری (۲ گل) و نگین زندی (۳ گل) به ثمر رساندند.
کیان نیشابور از پرکارترین تیم‌های نقل‌وانتقالات فوتبال بانوان به‌شمار می‌رود که بازیکنان زیادی برای حضور قدرتمند در لیگ برتر جذب کرده است. این تیم روز گذشته ۱۳ بازیکن جدید را به نفرات خود اضافه کرد تا با قدرت بیشتری فصل جدید را آغاز کند اما از بخت بد آن‌ها، قرعه اولین بازی لیگ‌برتری‌شان مقابل تیم سرسخت خاتون بم افتاد‌.
نماینده نیشابور اولین حضور خود در لیگ برتر فوتبال بانوان ایران را تجربه می‌کند‌. تیم خاتون بم نیز که پیش از این با نام “شهرداری بم” شناخته میشد با ۷ عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم فوتبال بانوان ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه