اخبار باغشهر بم

هشتمین قهرمانی خاتون بم دو هفته مانده به پایان فصل

در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، خاتون بم با ۳ گل سپاهان اصفهان را در نقش جهان شکست داد و به قهرمانی زودهنگام لیگ دست یافت.

چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان ایران در حالی هفته‌های پایانی خود را سپری می‌کند که خاتون بم با هدایت مرضیه جعفری هشتمین قهرمانی خود را قطعی نمود.

تیم فوتبال بانوان بم که پیش از این با نام ‘شهرداری‘ موفق به کسب ۷ عنوان قهرمانی شده بود، دو هفته مانده به پایان لیگ برتر اولین قهرمانی خود با نام ‘خاتون‘ را ثبت کرد.

بروزرسانی: فیلم و عکس از جشن قهرمانی خاتون بم


هشتمین قهرمانی خاتون بم در اصفهان رقم خورد

بازی‌های هفته بیستم لیگ سیزدهم درحالی به پایان رسیدند که در مهم‌ترین بازی، خاتون بم با سه گل سپاهان اصفهان را در نقش جهان شکست داد و شهرداری سیرجان دیگر مدعی قهرمانی با تساوی خانگی (۱-۱) برابر ذوب‌آهن متوقف شد تا اختلاف امتیازش با صدر جدول به ۴ امتیاز برسد.
اگرچه شهرداری سیرجان با اختلاف ۴ امتیازی در تعقیب صدرنشین است و در صورت شکست خاتون در دو بازی پایانی، سیرجانی‌ها نیز می‌توانند شانس قهرمانی داشته باشند، اما بمی‌ها طی دو بازی آینده خود برابر ذوب ‌آهن و پالایش گاز ایلام؛ کار دشواری پیش‌رو نخواهند داشت.

جدول لیگ برتر فوتبال بانوان تا هفته بیستم


خاتون بم در دو بازی پایانی خود ابتدا از ذوب آهن اصفهان میزبانی می‌کند و سپس در ایلام به مصاف پالایش گاز خواهد رفت.
تا پایان هفته بیستم زهرا قنبری مهاجم بانوان بم با ۳۸ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و هاجر دباغی از سپاهان اصفهان با ۳۱ گل و افسانه چترنور از شهرداری سیرجان با ۲۹ گل در رده‌های بعدی قرار دارند. قنبری که با گلزنی‌های خود نقش ویژه‌ای در هشتمین قهرمانی خاتون بم ایفا کرده، دو بازی دیگر فرصت دارد تا آمار گل‌هایش را افزایش دهد و رسما خانم گل لیگ چهاردهم شود.

شهرداری سیرجان دیگر نماینده استان کرمان که فصل گذشته به دومین قهرمانی خود در لیگ بانوان ایران رسیده بودند، گرچه در این فصل موفق شدند خاتون بم را در بازی رفت شکست دهند‌ و بازی برگشت را نیز مساوی بگیرند، اما در پایان با از دست دادن امتیازات حیاتی؛ از تکرار عنوان قهرمانی بازماندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه